Із розвитком інформаційних технологій змінюються підходи до педагогіки вищої школи, тому викладачі кафедри внутрішньої медицини №3 та ендокринології завжди активно підтримують інноваційні ідеї у цій сфері.

Сучасні тенденції в освіті студентів-медиків спрямовані на максимальну інтерактивність із можливою «гейміфікацією» навчального процесу. На методичній нараді кафедри внутрішньої медицини №3 та ендокринології професором Л.В. Журавльовою було запропоновано впровадження даних технологій в навчальний процес кафедри. Викладачі кафедри, а також аспіранти та старші лаборанти активно взяли участь у розвитку ідей та розробці завдань.

Таким чином, 19 квітня співробітниками кафедри вперше був проведений квест з ендокринології, метою якого є систематизація знань студентів та мотивація їх до вивчення даного розділу внутрішньої медицини. Для студентів було розроблено 5 локацій, кожна з яких була присвячена певній патології, а саме:

  1. Цукровий діабет
  2. Захворювання щитоподібної залози
  3. Захворювання наднирників
  4. Захворювання гіпоталамо-гіпофізарної системи
  5. Невідкладні стани

На виконання завдань в кожній локації було відведено 10 хвилин. Студентам необхідно було розшифрувати ребуси, встановити правильний діагноз, обрати потрібний препарат при невідкладному стані та продемонструвати гарну теоретичну підготовку. 

На сьогодні у квесті взяли участь понад 60 груп студентів, серед яких були обрані переможці. Результати за посиланням.

Незважаючи на те, що формат квестів не є новим, даний підхід має безмежний потенціал та перспективу у навчанні студентів-медиків. Саме через це, кафедра внутрішньої медицини №3 та ендокринології буде сприяти впровадженню сучасних навчальних методик із залученням інформаційних технологій.